Penang Route 6

Penang Route 6 Shop

klik kan ye

Friday, October 8, 2010

Lelaki Tukang urut cucu Raja Arab Saudi tanpa berpakaian


GAMBAR rakaman kamera litar tertutup yang tidak bertarikh menunjukkan Saud Bin Abdulaziz memukul pembantu lelakinya, Bandar Abdullah Abdulaziz di dalam sebuah lif di Hotel Landmark, London.


LONDON - Seorang lelaki yang bekerja sebagai teman sosial, Pablo Silva mendedahkan di sebuah mahkamah bahawa dia tidak berpakaian semasa mengurut anggota kerabat diraja Arab Saudi, Saud Abdulaziz bin Nasser al Saud, lapor sebuah akhbar semalam.

Silva yang merupakan seorang pelajar membuat keterangan itu kelmarin dalam perbicaraan kes Saud yang dituduh membunuh seorang pembantu lelakinya, Bandar Abdullah Abdulaziz di sebuah hotel di sini.

Mayat Bandar ditemui mati di bilik yang dikongsinya bersama Saud pada 15 Februari lalu di Hotel Landmark.

Silva yang merupakan pelajar kedoktoran dalam bidang matematik di sebuah universiti di Portugal memberitahu mahkamah dia tidak pasti sama ada terdapat elemen seks semasa mengurut Saud.

Dia menyatakan demikian semasa menjawab soalan pendakwa raya Jonathan Laidlaw.

Menurutnya, dia meminta putera itu menanggalkan pakaian yang dipakainya supaya dia boleh mengurut tubuhnya.

Lelaki itu berkata, pada kebiasaannya, dia akan menanggalkan pakaiannya semasa mengurut bagi memberikan sedikit rangsangan kepada pelanggannya.

Silva berkata, dia mahu meninggalkan Saud selepas putera itu didapati telah terangsang.

Menurutnya, dia tidak dapat mengingati jumlah sebenar upah yang diterimanya walaupun menerima wang kertas £50 (RM247.13) daripada Saud.

Silva berkata, dia bekerja sebagai teman sosial bagi mendapatkan wang semasa bercuti di London.

Pada pembukaan perbicaraan Selasa lalu, pihak pendakwa raya menuduh Saud, 34, membunuh Bandar, 32, dalam satu serangan yang mempunyai elemen seks.

Saud merupakan cucu pemerintah Arab Saudi, Raja Abdullah II. Perbicaraan bersambung. - Agensi Kosmo