Penang Route 6

Penang Route 6 Shop

klik kan ye

Monday, November 15, 2010

Maut ditetak kekasih isteri


ANGGOTA polis memeriksa rumah yang menjadi lokasi pembunuhan Haryadi di Taman Desa Ria, Taman Medan, Petaling Jaya kelmarin.

PETALING JAYA - Hasrat seorang pemuda yang datang dari Indonesia untuk melepaskan rindu terhadap isterinya yang bekerja di negara ini berakhir dengan dia mati dibunuh oleh sekumpulan lelaki di sebuah rumah di Flat Taman Desa Ria di PJS 4, Taman Medan di sini malam kelmarin.

Lebih tragis apabila mangsa yang hanya dikenali sebagai Haryadi, 24, dipercayai diserang oleh kekasih isterinya dan rakan-rakan suspek itu.

Mayat Haryadi yang baru empat hari berada di negara ini ditemui berlumuran darah di tingkat dua rumah flat itu selepas dia diserang di rumah sewa isterinya di tingkat lima.

Mangsa menemui ajalnya akibat ditetak di kepala dan keseluruhan badannya.

Pemangku Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Selangor, Asisten Komisioner Omar Mammah berkata, sebelum kejadian pada pukul 11.30 malam mangsa dikatakan berada di dalam rumah bersama isterinya yang berusia 22 tahun.

Menurut beliau, mangsa telah memasuki negara ini dengan menggunakan pas lawatan sosial dipercayai untuk melawat isterinya yang bekerja sebagai buruh di sini sejak tiga tahun lalu.

"Ketika berada dalam rumah, pasangan suami isteri itu didatangi oleh sekumpulan enam lelaki yang masing-masing bersenjatakan parang dan pisau," kata beliau di sini semalam.

Berikutan kemunculan enam lelaki itu, Omar memberitahu, tercetus pertengkaran dan pergelutan antara mangsa dengan suspek keenam-enam tersebut. KOSMO

5 comments:

budakkecik said...

apa nak jadi ngan manusia skrg...sudah hilang pertimbangan diri dan kewarasan.

Nuff4u said...

tak tahu juga apa nak cakap ye

Mawar Merah said...

Siannye dia. Niat dtg nak jmp bini sendiri, tak pasal2 mati di tgn perampas n si durjana. =(

Sca Ndx said...

manusia, benda pelik jadi biasa.
benda biasa jadi kekok

ummufaqeha said...

once da..decide tok ade komitmen(kawin)try la jage maruah baik somi @isteri..