Home

Nuff

klik kan ye

Thursday, September 26, 2013

Perghh..Video .. Isteri Mat Yo Kurang Ajar ?..Anda Nilai sendiri..

Perghh..Video Sempoi..Adakah Isteri Mat Yo Kurang Ajar ?..Anda Nilai sendiri..

Isteri Mat Yo Kurang Ajar!
Memaki hamun Pakcik Guard di Airport.
"Saya bukan bodoh, saya bukan bodoh. Pakcik ni bodoh lah!
Jantan dayus, jantan dayus, jantan dayus.."
Mungkin gelaran 'Lelaki Dayus' yang diulang tu sesuai untuk suami nya yang tengok je perangai isteri macam tu tanpa berbuat apa-apa.
Siapa istei MatYo? Ni ada gambar dia: http://t.co/3gpWoLHDYm
Sambungan video ni boleh tengok kat sini ye :  (Isteri Mat Yo Gila PART II)
Apa komen korang?

Adakah isteri Mat Yo punca prestasi bintang JDT tersebut merudum jatuh? Bincangkan…

Thursday, September 12, 2013

Kecoh Pelakun Ady Putera Tertekan dengan Kes WasApp...Jom Layanz


Khamis lalu, kecoh sebentar industri hiburan tempatan apabila seorang pelakon terkenal didakwa saling bertukar mesej dengan isteri orang dan turut dikatakan berkongsi pesanan serta foto lucah bersama wanita tersebut.

Susulan daripada kontroversi itu, seorang ahli perniagaan yang mengaku sebagai suami kepada wanita terbabit telah tampil memberi kenyataan menerusi program Melodi TV3 siang tadi, di mana lelaki berusia 56 tahun itu memaklumkan bahawa aktor tersebut telah berhubung dengan isterinya sejak Julai lalu.