Penang Route 6

Penang Route 6 Shop

klik kan ye

Monday, July 21, 2014

MH 17 : Sayu Melihat Mayat Mayat Yang Di Angkut Dengan Lori , Entah Bawa Ke Mana ?

MH 17 : Sayu Melihat Mayat Mayat Yang Di Angkut Dengan Lori , Entah Bawa Ke Mana ?


Mengikut gambar-gambar yang tersebar di media antara bangsa segala serpihan MH17 dan jasad-jasad mangsa MH17 kini di pindah kan oleh pihak-pihak tertentu ke satu lokasi rahsia.

Mengikut Tweet seorang koresponden bebas dan penerbit berita di Ukraine, Volodymyr Solohub (gambar bawah) lewat malam ini menimbulkan persoalan yang menakutkan.
Dipercayai, jasad para mangsa MH17 telah mula dikeluarkan dari tempat kejadian dan dipindahkan menggunakan lori ke lokasi yang tidak didedahkan.
Pihak mana yang berbuat demikian tidak diketahui. Apa yang diketahui kawasan itu berada di bawah penguasaan pemberontak pro-Russia.








Apakah jasad akan dibawa ke Moscow?
Pemandu lori yang ditahan para pemberita juga memberitahu dia tidak pasti ke mana jasad-jasad berkenaan akan dibawa.
Dengan wilayah di mana kapal berkenaan yang dipercayai ditembak oleh kumpulan pemberontak pro-Russia terus bergolak, perkembangan terbaru ini pasti membimbangkan.
Pasukan penyiasat Malaysia juga belum dibenarkan masuk ke lokasi kejadian tetapi jasad mereka-mereka yang terkorban sudah mula dipindahkan.
Ini mungkin tindakan mahu memadam bukti.
Jika mereka boleh menembak kapal awam tanpa rasa bersalah, tidak mustahil mereka boleh memindahkan begitu sahaja semua jasad yang ada tanpa sesiapa dapat melihatnya lagi.
Harap itu tidak berlaku kerana para waris mangsa mesti mahu menatap wajah yang tersayang buat kali terakhir dan mahu mereka ditanam di kampung halaman sendiri.
Keluarga Juruterbang dan mangsa MH17 rakyat negara ini Ingin Jasad dikebumikan di Malaysia, masa akan menentukan apa yang akan berlaku seterusnya. Credit MNH

3 comments:

Unknown said...

nike air force
kobe shoes
ultra boost
patriots jersey
adidas yeezy boost
michael kors outlet
adidas gazelle sale
links of london
cartier bracelet
jordan 6

raybanoutlet001 said...

ray ban sunglasses outlet
moncler outlet store
christian louboutin sale
ralph lauren outlet
christian louboutin shoes
ralph lauren outlet
michael kors outlet clearance
mlb jerseys
ralph lauren uk
eagles jerseys

时间 said...

asics gel lyte iii navy aqua Nous espérons que chaussure nike homme air max 2017 ce guide court mais instructif vous a apporté son soutien dans la conception et chaussures de running femme internationalist wmns nike l'analyse de sites Web. Il a préparé de nombreux messages dans chaussures nike air jordan plusieurs activités comme Air Jordan Fusion. Mais, dans le cas nike air jordan 4 retro femme où vous souhaitez facilement et à peu de frais être sûr asics gel kinsei 5 France que vous choisissez de ne pas être arrêté pour parler chaussures nike homme tn au téléphone ou de distraction au volant, alors le Jupiter acheter nike tn femme Jack est une bonne façon légale d'avoir fini vos conversations et jamais mettez-vous, nike internationalist Baskets votre dossier de conduite, ou vos passagers dans n'importe quel genre de chaussures adidas zx flux bleu marine danger.