Penang Route 6

Penang Route 6 Shop

klik kan ye

Tuesday, October 22, 2013

SEXY : Wanita Berjanggut Yang Merah Lagi Menyala (3 Gambar)

SEXY : Wanita Berjanggut Yang Merah Lagi Menyala (3 Gambar)

Janggut lebih sinonim dengan lelaki malah ia merupakan salah satu sunnah Rasulullah SAW. Namun ada satu perkara yang pelik tentang wanita ini. Beliau berpendapat, dirinya berasa seksi dengan mempunyai janggut di dagu.













Seorang ibu yang berasal dari Jerman mula ditumbuhi janggut selepas kelahiran anaknya 28 tahun lalu. Selama ini dia selalu mencabut rambut di dagu itu namun kini mula malas dan membiarkannya tumbuh.

Perempuan bernama Mariam itu terkadang memakai penutup di dagunya. Dalam sebuah tayangan televisyen dia mengatakan sudah mulai enggan mencabut janggut itu mahupun menutupinya. “Setelah dicabut kulit saya nampak kemerahan. Sudah banyak orang bertanya dan mereka tidak percaya akan semua itu,” ujarnya.


Keluarga Mariam kerap mengkritik agar dia selalu mencabut bulu di dagunya itu. Pada 2008 dia pernah memanjangkan janggutnya sekadar mengetahui bagaimana rupanya bila rambut itu tumbuh subur di dagunya.

Akhirnya selepas satu dekad hidup tanpa pasangan lantaran malu mempunyai janggut Mariam memutuskan memelihara rambut itu dan merasa seksi kerananya. Mariam mengikuti dalam rombongan sarkas dan persembahannya pertunjukannya sendiri. Doktor tempatan mengatakan kemungkinan gen ini boleh diwarisi anak perempuan Mariam kelak