Home

Nuff

klik kan ye

Friday, October 30, 2015

Kantoi Di Rakam CCTV Buat Projek Dengan Motor


Kantoi Buat Projek Dengan Motor... Kerja gila!! motor pun di kerjakannya..apakah tak takde tempat lain nak di lepaskan nafsunya tu,sehingga tersebar ke serata pelusuk dunia.
Video yang di muat naikkan ini di siarkan di www.liveleak.com yang begitu popular.Di khabarkan orang yang di rakam dalam video ini adalah berasal dari malaysia..malu beb!!! huhu
jom saksikan video tersebut.
           

Wednesday, October 28, 2015

Kantooi APABILA SI ANAK TERSILAP HANTAR GAMBAR TIDAK SENONOH KEPADA BAPANYA SENDIRI ( GAMBAR)

$%Bayangkan jika ianya terjadi kepada anda atau ahli keluarga anda.Tersilap hantar gambar biasa itu perkara biasa tetapi lain pula jadinya dengan kisah ini apabila dengan  tidak sengaja terhantar gambar yang tidak sepatutnya.Maka inilah yang berlaku$%$%




Friday, October 23, 2015

AC MIZAL PECAH REKOD MENANG BIDAAN MOD VAPE RM45,000



Pelakon dan pengacara, Dato' AC Mizal telah mencipta rekod tersendiri setelah berjaya memenangi bidaan Mod Vape yang bernilai RM45,000 dalam satu acara VapeFest 2015 yang berlangsung semalam. 

Bidaan sehingga RM45,000 itu sekaligus mengatasi rekod bidaan Vape paling tinggi sebelum ini yang bernilai RM17,000. 

Sementara, acara itu menggunakan hashtag #VapeForCharity di mana wang bidaan untuk pembelian tersebut akan didermakan kepada mereka yang memerlukan.

Tuesday, October 20, 2015

Hebat ..Budak Ini MemBantu Menyara Keluarga Dengan Berbasikal Jual Ulam Ulam


Mohon kongsi kisah adik ni. Membantu menyara keluarga dengan berbasikal menjual ulam-ulaman sekitar Ipoh. Biasa dilihat berniaga berseorangan di pasar malam. Harga yang dikenakan juga murah. Bunga kantan yang biasa berharga RM5-RM7 dia jual RM2 je. Masih muda tapi sudah belajar berdikari dan mengenal diri. Jazakallah

Sape yang duduk area Ipoh, Jelapang atau Meru, supportla adik ni. Sama-sama doakan semoga rezekinya bertambah dan menjadi insan yang berjaya satu hari nanti.

Friday, October 16, 2015

Haha inilah Faegah, Jumat Makan Maggi Bertahun Tahun

Jimat bertahun-tahun makan Maggi, kini Porsche di dalam genggaman.


Tuesday, October 13, 2015

Ummi Mencari Suami Yang Boleh Ber-POLIGAMI Untuk Mereka Sahabat Akrab (2 Gambar)


$%Perbandingan jumlah pria dan wanita yang semakin timpang membuat banyak perempuan yang kesulitan mencari calon suami. Belum lagi kebanyakan pria di kota besar lebih memilih untuk menunda menikah demi karir. Hal ini dijadikan alasan bagi beberapa orang wanita untuk mencari pasangan, dengan cara yang terbilang unik.

Di media sosial Path, beredar posting-an dua orang wanita yang mencari calon suami. Uniknya, dua wanita ini tidak mencari dua orang pria, melainkan ingin dinikahi oleh satu orang pria.




Dalam posting-an Path yang telah di-repath oleh banyak orang tersebut dinyatakan bahwa dua orang wanita tersebut memiliki latar belakang yang berbeda. Yang satu adalah janda tanpa anak, sedangkan satunya lagi masih single dan mualaf.

Masih dalam posting-an tersebut, tampak bahwa teman merekalah yang berinisiatif mencarikan mereka pasangan. Kemungkinan karena berteman baik, kedua wanita yang berprofesi sebagai wira usaha ini ingin dinikahi oleh satu orang pria sekaligus alias dipoligami.

Poligami sendiri sampai saat ini masih menjadi isu sensitif di Indonesia. Kebanyakan wanita, memilih untuk berpisah ketimbang mesti berbagi suami mereka

Friday, October 9, 2015

Penipuan Seorang Ayah " Abah, Adik nak KFC???" Demi anaknya


“Abah, adik nak KFC,”
“Sabar dik, nanti abah belikan,” kata si ayah tersenyum saja memandang si anak kecil yang berusia lima tahun. Apa yang dia tahu tentang hidup....
Balik saja si ayah dari kerja, anak berlari ke arah motosikal. Mengintai dalam raga motosikal.
“Abah dah belikan KFC?” tanyanya.
“Belum dik. Abah kotor, tak dapat singgah KFC,”

“Alaaaaaa….” balasnya sambil memuncungkan bibirnya dan didukung oleh si ayah.
Esoknya, start enjin motosikal nak pergi kerja, si anak menjerit kecil dari depan pintu.
“Abah! Jangan lupa KFC adik!” katanya.
“Yelaaa!” jawab lelaki itu suram.
Petang itu, pulang dari kerja, si anak berlari lagi dan mengharapkan lelaki itu membelikan ayam goreng KFC kegemarannya.
“Abah, mana KFC adik?”

Lelaki itu menghulurkan sebungkus plastik berisi seketul ayam goreng...
“Ini bukan KFC abah,” katanya.
“KFC lah tu. Tadi hujan, kotak dia basah dik. Jadi abah isikan dalam plastik,” jawab abahnya.
Si anak tersenyum dan percaya pada ayahnya. Padahal, seketul ayam itu dibelinya dari pasar malam. Hanya itulah kemampuannya pada ketika itu.
Si anak senyum sambil makan seketul ayam. Namun kehairanan melihat wajah ayahnya yang berlainan dari biasa....

“Kenapa abah menangis?” Nah, adik suapkan abah KFC ni,” kata si kecil yang tidak mengerti perasaan lelaki itu.
Ayahnya hanya mendiamkan diri dan membiarkan air mata membasahi pipi.
Bersyukurlah jika kita mampu. Bersedekahlah jika kita berlebihan. Jangan menilai manusia melalui mata. Nilailah melalui hati. – Encik Mie
Ditulis semula untuk siaran...

Tuesday, October 6, 2015

Perghhh : Gadis 18 Tahun ini sudah 11 kali berkahwin


Ironis, itu kalimat yang tepat bagi gadis berusia lapan belas tahun asal Cijantung Jakarta Timur ini. Betapa tidak, di usianya yang masih muda, ia sudah melakukan kahwin kontrak dengan lelaki Timur Tengah sebanyak 11 kali...

Pengakuan Fitriasih, 18, membuat Camat Cisarua, Drs Teddy Pembang mengelus dada. Teddy seakan tidak percaya, jika Fitriasih yang pada bulan Julai lalu telah genap berusia 18 tahun, telah menjalani profesi kahwin kontrak hingga belasan kali....

Yang lebih mengejutkan lagi, semua kegiatan kahwin kontrak dilakukan melalui ijab kabul. Anak sulung dari tiga bersaudara ini menuturkan, orangtuanya yag tidak punya pekerjaan tetap serta adiknya yang perlu biaya sekolah, memaksa dirinya menjalani pekerjaan menjual diri ke pelancung Timur Tengah...

“Demi adik, saya rela keluar dari sekolah saat masih duduk dibangku SMP. Orang tua saya tak tahu pekerjaan saya begini. Yang jelas, saya dapat wang, saya bayar sekolah adik dan keperluan rumah tangga,” katanya polos...

Menurutnya, dirinya baru tiga hari berada di Puncak. Perkenalan dengan lelaki Arab melalui pembantu sang pelancong yang ia kenal sebelumnya. Fitriasih juga mengaku, pernah menikah saat usianya menginjak 17 tahun....

“Selama lapan bulan saya menjalani profesi ini, sudah 11 laki-laki Arab saya nikahi. Usia kahwin kontrak saya dengan mereka paling pendek 3 minggu dan paling lama 1 bulan. Selama kahwin kontrak, saya diberi nafkah Rp 5 juta seminggunya. Tinggal hitung aja, kalau dikontrak satu bulan. Wang bayaran… - malastulis

Friday, October 2, 2015

Subhanallah .Video Presiden Rusia Merasmikan Masjid Baru Moskow

Perdana Menteri rusia sedang melakukan  perasmian Masjid Besar Moskow.. Alhamdulillah..Islam telah tertegak di Rusia. Baru baru ini Solat  Aidul adha  dihadiri seramai 150 ribu Umat Islam Moskow.. semoga Rahmat Allah terus melimpahi disana.

Klik Sini Untuk Like dan dapatkan Berita  terkini