Penang Route 6

Penang Route 6 Shop

klik kan ye

Wednesday, January 6, 2016

PANAS !!! Adira Redha Berkongsi Kasih Ini Takdir Saya.....





 Perkahwinan Adira bersama Datuk Seri Adnan Abu sehingga kini masih lagi mendapat perhatian ramai. Ada yang masih tak boleh terima kenyataan bahawa Adira rela hidup bermadu dan ada juga yang melabelkan beliau sebagai perampas kebahagiaan wanita lain...

Walaubagaimanapun, bagi Adira setiap yang berlaku adalah takdir yang sudah tertulis buat dirinya dan mengakui redha untuk berk0ngsi kasih.....

Masyarakat di luar sana  yang memandang ser0ng tentang perkara ini, sedangkan yang melaluinya adalah saya....  Saya sudah katakan yang perkara ini tak perlu dibesar-besarkan sebab ianya ketentuan... Apabila bercakap begitu, memanglah seperti nampak yang bercakap saja memang senang.....

Dalam hidup saya, saya cuma mencari se0rang lelaki yang b0leh menerima ibu saya (Rujinah Sarungin) dan keluarga saya dengan baik.... Sebab semua 0rang tak sama dan b0leh menerima keluarga yang susah seperti kami.... Apa yang penting suami dapat menggembirakan ibu saya, itu sudah cukup.....

Adira juga memberitahu beliau enggan lagi mengambil pusing dengan kata-kata negatif yang dilemparkan kepada dirinya....

Kalau pihak sebelah suami dan isteri pertama b0leh menerima kehadiran saya dengan baik, mengapa tidak saya lakukan perkara sama dengan mengabaikan kata-kata orang?  Dalam erti kata lain, selaku 0rang ketiga, saya perlu banyak mengalah dalam hal ini....  Biarlah saya dan keluarga saja yang tahu keadaan sebenar....

Bukan saya tidak pernah men0lak lamaran Adnan hanya selepas dua kali bertentangan mata, tetapi akhirnya Adira mengalah kerana percaya j0doh beliau sudah tertulis bersama lelaki tersebut.....

Walaupun berk0ngsi kasih, saya tetap redha dan berfikiran p0sitif dengan aturan yang Tuhan tetapkan.... Dia Maha Mengetahui segala apa yang kita tidak tahu....  Mungkin kerana saya juga tidak mahu bercinta dan pintu hati sudah terbuka untuk berumah tangga, menjadikan  perkara ini dipermudahkan....