Penang Route 6

Penang Route 6 Shop

klik kan ye

Monday, February 29, 2016

Perghhh !! Cecah Usia 30, Neelofa Panik Jika Tidak Bertemu Jodoh


PENGACARA jelita Neelofa atau nama sebenarnya Noor Neelofa binti Mohd Noor, 27, mengakui dirinya berasa risau dan panik jika tidak bertemu dengan jejaka pilihan hatinya menjelang umur 30 tahun.


“Sekarang ini, memang saya masih belum mempunyai kekasih. Kalau kita ada kekasih hati, sudah tentu kita mahu membawa hubungan itu ke arah yang lebih serius dan mendirikan rumah tangga bersamanya.”

“Saya akan lebih risau dan panik jika saya masih tidak bertemu jodoh apabila usia saya menjangkau 30 nanti. Dan pada masa itu saya akan memikirkan isu ini dengan lebih serius.”
Tambah Neelofa, dia hanya mahu memberikan sepenuh perhatiannya buat masa ini kepada kerjaya dan pernigaannya. Dia juga mempunyai hasrat yang tinggi untuk membuka butik hijabnya di New York.
“Buat masa sekarang, biarlah saya fokus dengan kerjaya dan pernigaan saya. Masih banyak yang perlu saya kecapi, termasuklah membuka butik tudung di New York, doakan supaya saya terus berjaya”.


PERHATIAN: "Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan dan dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan dan kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada kami di kitabantaiinfo [at] gmail [dot] com"