Home

Nuff

klik kan ye

Sunday, September 4, 2011

Pasangan nyaris maut ketika berasmara


KERETA dinaiki Qiao Hou dan kekasihnya merempuh penghadang tempat letak kereta di sebuah bangunan di Changsa baru-baru ini.

CHANGSA – Satu pasangan yang berasmara dalam sebuah kereta nyaris maut kerana mereka tidak mematikan enjin kereta, lapor sebuah akhbar semalam.

Pasangan itu pada mulanya berasmara dalam kereta yang diletakkan di tempat letak kereta di atas bumbung sebuah bangunan di sini, selatan China baru-baru ini.

Mereka tidak mematikan enjin kerana mahu menikmati hawa dingin ketika berasmara.

Namun, si lelaki, Qiao Hou tertolak gear menyebabkan kereta berkenaan mengundur dan merempuh penghadang tempat letak kereta.

Kereta itu tidak terjatuh sebaliknya bahagian belakang kenderaan tersebut tergantung pada ketinggian 18.28 meter.

Kekasih Hou menjerit menyebabkan beberapa orang bergegas membantu mereka keluar dari kenderaan itu.

– Agensi..KOSMO

7 comments:

Nuff4u said...

salam..macam macam ye...nasib baik tak kojol

~Nana 귀여운~ said...

telampau ikut nafsu syoiton, terima padahnye, kalau sangap sekalipon, buat la kat hotel..apa pon x boley..hahaha

cart kartika said...

ish2.. lau jatuh trus kete tu xke sia2 je mati..

khairul said...

ganaz punya projek ni !

Abu Luqman said...

hehe..macm macam la u nie

BisMi Aishah said...

hehehehee...
apolaaaaa ai...mcm2

caliph shuriken said...

klau jatuh ke bwh mmg feel abis laa diorg, hukk...