Penang Route 6

Penang Route 6 Shop

klik kan ye

Friday, November 25, 2011

Harimau Muda belum menyerah


KIM SWEE (dua dari kiri) mahukan barisan pemain skuad Harimau Muda fokus sepenuhnya kepada aksi menentang Bahrain di Stadium Nasional Bukit Jalil Ahad ini.

KELMARIN, skuad Harimau Muda dikecewakan 0-2 oleh Syria dalam saingan kelayakan Olimpik 2012 peringkat Kumpulan C bagi Zon Asia.

Kekalahan tersebut dilihat terus menyukarkan laluan mereka untuk menjejak kaki ke temasya sukan terbesar itu di bumi London tahun depan.

Begitupun, jurulatih Ong Kim Swee belum mahu menyerah malah terus memberi semangat kepada anak-anak buahnya menjelang pertemuan dengan Bahrain Ahad ini.

Kim Swee tidak mahu memikirkan kekalahan ke atas Syria itu kerana sebelum perlawanan tersebut, sebahagian besar pemainnya belum pulih daripada kecederaan.

Kini, dia mahu bangkit pada aksi menentang Bahrain apabila beberapa tonggak skuad Malaysia kembali berada dalam kesebelasan utama.

Syahrul Azwari Ibrahim, Izzaq Faris Ramlan dan Wan Zaharulnizam Zakaria dilaporkan bersedia diturunkan pada aksi Ahad ini dan kehadiran mereka akan memberi banyak pilihan kepada Kim Swee untuk merencanakan kesebelasan utamanya.

3 comments:

sharul izam said...

harimau muda kenerbanyak belajar..:)

umiawadah said...

semoga kita beroleh kemenangan dengan pemain yang cedera mendapat rehat secukupnya...apapun saya bangga dengan pasukan Harimau Muda!

♥ Nana BamBam ♥ said...

go goo Harimau malaya :)