Penang Route 6

Penang Route 6 Shop

klik kan ye

Sunday, March 29, 2015

Wanita Ini Terkejut Apabila Dia Temui Pada Telefon Bimbit Suaminya Begitu MENGEJUTKAN !!!

Apa Yang Wanita Ini Temui Pada Telefon Bimbit Suaminya Begitu MENGEJUTKAN



“Suami saya memang kaki judi mesin, namun hampir empat bulan dia sudah tidak lagi bermain berikutan kedai judi sudah tutup dan sejak itu kami langsung tidak mempunyai masalah duit seperti sebelum ini. “Bagaimanapun, sejak sebulan lalu saya pelik melihat telatahnya asyik dengan telefon bimbit hampir 24 jam dan dia mula berubah apabila tidak lagi memberikan wang kepada saya menyebabkan saya mula mengesyaki sesuatu,” kata seorang wanita yang mahu dikenali sebagai Rina…
Rina, 33, berkata, berikutan tidak tahan lagi dengan perubahan perangai suaminya itu menyebabkannya bertindak memeriksa telefon bimbit milik suaminya sebelum menemui satu aplikasi bertulis ‘Live Games’. Katanya, pada mulanya dia menyangka aplikasi itu hanya permainan video seperti biasa, namun apabila aplikasi itu dibuka ia jelas menunjukkan ia adalah perjudian seperti mana yang pernah dimain suami saya sebelum ini…
“Saya pernah pergi ke kedai judi tempat dia berjudi sebelum ini untuk memintanya pulang selepas seharian berada di situ dan disebabkan itu saya tahu mengenai permainan itu…. KREDIT KAKIONLINE