Home

Nuff

klik kan ye

Saturday, May 7, 2011

Pelajar jual dara RM218,062


LAMAN web Yantra mempamerkan lelongan dara milik pelajar berusia 21 tahun yang hanya mahu dikenali sebagai Noelle.


AMSTERDAM, Belanda - Seorang pelajar berusia 21 tahun dari Belgium yang hanya mahu dikenali sebagai Noelle menjual daranya pada harga 50,000 euro (RM218,062) dalam satu lelongan di internet, lapor sebuah akhbar semalam.

Selepas dua bulan membuat lelongan, dia menerima tawaran daripada seorang pembeli misteri yang bersetuju untuk membeli dara pada harga tersebut.

Dia melelong daranya di laman gadis teman sosial, Yantra yang beribu pejabat di sini.

Gadis itu tidak mahu namanya didedahkan kerana bimbang ibu bapanya akan mengetahui lelongan tersebut.

Pembeli itu akan membawa dia membeli-belah dan makan malam di sebuah restoran yang menjadi pilihan gadis tersebut selain diberikan dokumen pengesahan dara daripada doktor.

Namun, syarat melakukan hubungan seks yang perlu dipatuhi ialah lelaki tersebut perlu memakai kondom.

Pembeli itu juga dibenarkan memiliki laman gadis teman sosial tersebut hanya bagi tempoh 24 jam.

Harga permulaan lelongan itu ialah 5,000 euro (RM21,806).- Agensi

Macam macam lani ye..huhu

8 comments:

Seri Bahasa said...

kalau kahwin kan elok, lepas tu cerai balik..kat malaysia rasa2 mesti ada yang nak buat gitu...he..he...jadi barang jualan pula sekarang.

Rozuan Ismail said...

dah gerang sangat tuh.murah sungguh.

dhilla nazli said...

perghh... gilerk ah... =.='

Abu Luqman said...

sekarang semua orang sudah giler

misyamissyou said...

xboleh bla..ade jugak cm ni..ishh

ummiarissa said...

ramai lagi diluar sana yang saya pernah dengar mencari duit dengan cara begini...apabila duit menguasai diri.macam-macam cara digunakan,tidak kira baik atau tidak....

~~kimz~~ said...

giler mahal.. baik kahwin jek..

Amzar Syazani said...

haha .. tebaek ..!