Home

Nuff

klik kan ye

Sunday, July 3, 2011

Kecilkan payu dara kerana bosan diraba


GEMMA WESTMORELAND selepas menjalani pembedahan mengecilkan payu dara.

BARNSLEY - Seorang wanita di Britain, Gemma Westmoreland menjalani pembedahan untuk mengecilkan payu dara besarnya bersaiz 34J kerana bosan diraba oleh lelaki dan wanita nakal, lapor sebuah akhbar semalam. Wanita berusia 26 tahun setinggi 1.5 meter itu berkata, dia bukan sahaja menjadi tumpuan ketika berada di tempat awam malah, ada lelaki dan wanita meraba dadanya kerana menyangka payu daranya tidak asli.

"Orang ramai menyangka hanya kerana payu dara saya amat besar, mereka bebas untuk merabanya," tambah wanita itu Selepas menjalani pembedahan mengecilkan payu dara selama tiga jam di sebuah hospital kerajaan di sini beberapa bulan lalu, saiz payu dara Westmoreland kini berkurangan separuh daripada saiz asalnya. "Pakar-pakar bedah saya hebat, saya lega kerana menjalani pembedahan ini," ujarnya. - Agensi

8 comments:

saiazuan said...

haha pelik2 je diorng ni

cool sabtuday gathering with bloggers http://eleventx.blogspot.com/2011/07/blogger-sports-carnival-2011-with.html

KRL kaprileader said...

http://krlbrands.blogspot.com/2011/07/business-card-tutorial.html

ada tawaran header murah!

ummiarissa said...

ha ha ha suh dia tutup aurat je,pakai baju besar-besar,tak siapa perasan...

cikpuanWani said...

hahaha biasanya orang nak besarkan :P

Tokan said...

x marah ke suami dier

khairul said...

mcm ni pon ada

khairul said...

mcm ni pon ada

TYNTHA LANA said...

Ya Rabbi.. ish..macam2 lah.. besar kecik, semua nak heran. kang jadi bentuk bintang kang,muahahaha