Home

Nuff

klik kan ye

Friday, July 29, 2011

Motosikal pelik reka bentuk naga



SEORANG pekerja menunggang motosikal yang mempunyai reka bentuk seperti naga di Bangkok kelmarin.


BANGKOK - Sebuah motosikal yang mempunyai reka bentuk seperti seekor naga dicipta oleh seorang artis di Bangkok, Roongrojna Sangwongprisarn dengan menggunakan pelbagai jenis alat ganti dan barang kitar semula.

Roongrojna yang berusia 54 tahun mencipta motosikal unik itu di dalam bengkelnya di sini.

Dia yang mempunyai empat bengkel di Thailand turut mengeksport pelbagai hasil ciptaannya kepada para pelanggannya dari seluruh dunia.- Reuters

10 comments:

ZouL said...

hebat giler motonya..tapi tgk tak nmpk sngt mcm naga.nampak mcm alien yang dalam citer Alien Versus Predator tu..muka sama je mcm lampu moto tu haha

op anaz said...

Ini kalau bawak race ni pihak lawan angkat bendera putih terus ni..hehe

op anaz said...

Ini kalau bawak race ni pihak lawan angkat bendera putih terus ni..hehe

mr.dinie said...

waaa..nk satu bole..hehe

Azie Azman said...

eee..takut gila tengok motor tu..
huhu

xjd7410@gmail.com said...

louis vuitton handbags
louis vuitton outlet stores
oakley sunglasses
ed hardy outlet
coach factory outlet
coach outlet clearance
kate spade outlet
timberland outlet
ray ban sunglasses discount
nike free run 2
louis vuitton outlet
ray ban sunglasses
hollister clothing
coach outlet
cheap air jordans
jordan 11
hermes birkin handbags
celine bags
adidas originals
montblanc pens
oakley outlet
polo ralph lauren outlet
beats solo
ray ban sunglasses outlet
christian louboutin shoes
juicy couture
louis vuitton handbags
coach factory outlet online
michael kors outlet
air jordan shoes
chenyingying2016715

郑佳颖 said...

adidas stan smith
nike air max 90
fitflops
converse shoes
kobe byrant shoes
golden goose
nike mercurial
reebok outlet
air jordan 12
vanvan cleef and arpels

raybanoutlet001 said...

zzzzz2018.4.14nike blazer pas cher
boston celtics
kansas city chiefs jerseys
cheap jordans
true religion jeans
minnesota vikings jerseys
fitflops sale
salomon shoes
nike shoes
reebok outlet

Pansys Silvaz said...

qzz0525
thunder jerseys
oakley sunglasses
ray ban sunglasses
pandora charms
cheap jordans
true religion jeans
oakley sunglasses
air max 95
saucony shoes
fitflops sale clearance

Pansys Silvaz said...

qzz0710
suns jerseys
cheap jordans
bcbg dresses
balmain jeans
prada sunglasses
columbia sportswear
coach outlet
nike air force 1
cartier jewelry
james harden jerseys