Home

Nuff

klik kan ye

Thursday, December 8, 2011

Anjing gergasi tarik kereta kayu


SEEKOR anjing gergasi spesies Newfoundland menarik sebuah kereta kayu yang membawa sebatang pokok Krismas di Dalby, Britain kelmarin.

DALBY, Britain - Seekor anjing gergasi menarik kereta kayu yang membawa sebatang pokok Krismas dari sebuah hutan di sini dekat Pickering, utara England kelmarin.

Pemilik anjing itu, merupakan anggota pertubuhan kebajikan Aqua Nova Bears.

Anjing itu akan menarik kereta yang membawa pokok Krismas ke kereta para pelanggan.

Khidmat haiwan itu digunakan bagi memperoleh sumbangan wang untuk dana perkhidmatan ambulans Yorkshire.

Anjing itu adalah spesies Newfoundland yang beratnya boleh meningkat kepada 76 kilogram. - Agensi

9 comments:

L said...

Besarnyer anjing tuh.. takut tengok.. huhu

jom baca kejap.=0
http://lolz-l.blogspot.com/2011/12/aku-sayang-parent-aku-korang.html

a loqman said...

takut kena gigit je... huhu

MZ said...

macam beruang pula. LOL :P

MABK said...

pergghhh... ni kalo buat jaga rumah gerenti perompak tak masuk..

admin said...

Terimakasih di atas ke sudian anda berkunjung ke laman kami. Jika tidak keberatan. Sila berkunjung ke:



1) http://www.mybrhom.com/


Dan jika tidak keberatan sekali lagi. Sila like page kami:

2) https://www.facebook.com/pages/BR-HOM-PLUS/227931176739



Kerjasama anda. Amat kami hargai.

duan said...

btul ke anjing ni? bsr btul..

xjd7410@gmail.com said...

celine bags
christian louboutin outlet
michael kors outlet
louis vuitton outlet stores
gucci outlet online
toms wedges
jordan 3 white cenment
ray ban sunglasses
celine handbags
polo ralph lauren
adidas outlet store
discount jordans
adidas factory outlet
giuseppe zanotti outlet
coach factory outlet
kate spade
kobe 10
cheap jordans
nike outlet store
coach factory outlet online
nfl jerseys wholesale
toms outlet
coach outlet store online clearances
michael kors handbags
michael kors outlet
authentic louis vuitton handbags
coach outlet
kate spade handbags
nike air max 90
louboutin shoes
hollister outlet
chenyingying2016715

郑佳颖 said...

pandora charms
adidas nmd
nike huarache sale
air max
timberland outlet
jordan 4
new england patriots jerseys
kobe basketball shoes
adidas superstar
nike roshe run one

raybanoutlet001 said...

ralph lauren shirts
michael kors handbags
true religion jeans
polo outlet
jordan shoes
tn pas cher
nike outlet
coach outlet
polo ralph lauren
michael kors uk