Home

Nuff

klik kan ye

Saturday, February 25, 2012

Pesta maksiat di tengah rimba


ANGGOTA Jabatan Perhutanan menemui tilam dan kondom-kondom dalam pondok-pondok yang dibina.

JELEBU - Kegiatan seks tidak mengira tempat. Itulah penemuan terbaharu pihak berkuasa yang tidak menyangka ada kumpulan gemar melakukan hubungan seks di tengah rimba.

Rahsia di kawasan hutan simpan itu terbongkar apabila pihak berkuasa pada pukul 11 pagi kelmarin menyerbu Hutan Simpan Kenaboi di sini dan menemui satu lokasi di tengah-tengah hutan yang menempatkan 16 buah pondok yang dibina dengan kayu dan beratap nipah.

Setiap pondok itu pula dilengkapi dengan tilam, bantal dan selimut untuk keselesaan mereka menginap di situ secara berpasangan.

Malah lebih istimewa terdapat sebuah pondok lain yang dilengkapi dengan kemudahan dapur seperti kuali, periuk dan tong gas.

Sebuah tandas yang selesa juga dibina di kawasan hutan itu bagi memudahkan pengunjung yang menghabiskan masa beberapa hari di dalam hutan terbabit.

Markas tersebut dipercayai dibina sekumpulan pemilik kenderaan pacuan empat roda yang mempunyai hobi beriadah dan berseronok secara liar pada hujung minggu.

Turut ditemui tin-tin minuman keras dan sejumlah kondom yang sudah dipakai.

Ikuti berita selanjutnya di KOSMO! hari ini.

8 comments:

Nuff4u said...

tak malu ke dia orang nie

Eein Azryn said...

diorang ni belum kena balasan dari Allah.

M@W@R Q@SeH said...

mcm2 hal la...

shafman84 said...

tak dapat kat hotel ke hutan pulak...mcm2 cara nk buat jahat tu...

ummiarissa said...

sudah hilang iman didada...perasaan malu pun tiada...memang tak tahu malu!

Dinar Pulau Mutiara said...

macam macam ragam dunia ye

Bookkeeper Melbourne said...

Hello.. just visiting your site again.. Have a blessed day..

gnesop.com said...

Dasyat! dalam rimba pun jalan....