Home

Nuff

klik kan ye

Thursday, September 16, 2010

Abby tuntut hutang kahwin


KUALA LUMPUR - Pelakon Abby Abadi menyifatkan dirinya mangsa yang teraniaya dan dianiayai selepas berkahwin dan kemudian bercerai dengan pelakon Norman Hakim yang baru melangsungkan pertunangan dengan pelakon Memey Suhaiza Suhaimi Isnin lepas.

Abby, 32, yang mengahwini Norman, 34, pada 8 Januari 2002 mendakwa bekas suaminya itu belum menjelaskan hutang wang hantaran perkahwinan mereka sebanyak RM11,111.11.

Malah Abby juga mendedahkan Norman masih ada beberapa hutang tertunggak dengannya.

"Norman memang ada beberapa hutang yang dia belum jelaskan kepada saya selain wang hantaran itu," ujar Abby ketika dihubungi semalam...Kosmo..

14 comments:

sweet-ladybird said...

tuntut.. sakit je hati dgr sal ni.. huhuhu..

S..U..D..@..I..S said...

sokong Abby..tuntut je jgn biarkan dia blah camtu saja

BezBuddy said...

bgus abby...tuntut jgn xtuntut...pdn muke norman :P

tqa.awesome said...

haihhh last2 gaduh gne media.
aib laki bini xelok dedah kat spe2.
even after cerai :)
hurmm

Snoop said...

kahwin nak mahal2 tapi hutang... kesian.... hehehe

azhar said...

kenapa sekarang baru nak heboh....

Hanis Azla said...

hmmm... sian abby.

sharifuddin N shakina said...

ni la susah kalu kawen hantaran mahal..malu je hutang..

yahaya said...

buat malu jer la...mcm ni nak buat laki ka...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

hantaran mahal2..tapi hutang,camner tu?

misza said...

bila dah bercerai mcm² hal...

♥..permysuri_hati..♥ said...

entah la dunia skg ni...mcm2 hal

Idah said...

semakin lakulah surat khabar kalu macam ni..cerita begini mmg jadi perhatian masyarakat yg nak tahu semuanya ttg artis.

azremy said...

tak dapek den nak nolong