Home

Nuff

klik kan ye

Thursday, March 29, 2012

Walaupun usia tua masih nak berseronok untuk pergi ke Gelek Rimba..


ASYIK...pelanggan di kedai makan terbabit menari dangdut.
GOMBAK: Joget hingga pagi. Itu ‘menu tambahan’ disediakan sebuah kedai makan di Batu 12 Jalan Gombak-Karak, di sini, yang menjadikan nyanyian dan tarian sebagai tarikan, terutama pada hujung minggu hingga menjadi tumpuan golongan berumur untuk berhibur.

Diibaratkan seperti ‘dangdut rimba’, lokasi kedai makan yang menjadi tumpuan golongan berusia lebih 40-an itu juga dipercayai tiada lesen perniagaan kedai makan selain lesen hiburan walaupun beroperasi sejak beberapa tahun lalu.

Kedudukan kedai makan itu yang agak jauh dari rumah penduduk dan berhampiran kawasan hutan menjadikan ia ‘syurga’ buat pelanggan untuk berhibur tanpa gangguan. Malah, pemilik kedai turut menyediakan penari sebagai daya penarik.

Kedai terbabit beroperasi mulai jam 7 malam dan ditutup jam 4 atau 5 pagi setiap hari.
Melalui intipan wartawan Harian Metro di kedai itu mendapati premis terbabit mempunyai tarikannya tersendiri dengan menyediakan rangkaian lagu karaoke, termasuk lagu Hindustan dan dangdut yang digemari golongan berumur...HMetro..

6 comments:

Nuff4u said...

dah usia lanjut..ingat pada kubur sama la

ummiarissa said...

oh tak leh join lagi ni...nak umur 40an ye...hmmmm...ada pilihan?

Cheqna said...

harap2 hati kita tak lah terdorong ke arah tu..

CintaZulaikha said...

erkkkk, dangdut...oh noooo~~

eLL said...

macam2 org buat nak kejar untung tanpa kira buruk baik

Kedai Luwak Kopi said...

Nice share, happy blogging