Home

Nuff

klik kan ye

Thursday, March 17, 2011

Pemilik upah lelaki rosakkan Lamborghini miliknya


BEBERAPA orang yang diupah merosakkan kereta Lamborghini Gallardo di Qingdao, wilayah Shandong, China.

BEIJING - Seorang ahli perniagaan China mengupah sekumpulan lelaki dari Shandong untuk merosakkan kereta Lamborghini Gallardo miliknya yang berharga AS$804,301 (RM2.45 juta) dengan menggunakan tukul di Qingdao kelmarin.

Tindakan itu dibuat selepas beliau sangat kecewa dengan perkhidmatan servis pengedar kereta terbabit yang gagal menyelesaikan pelbagai kerosakan yang dialami Lamborghini miliknya.

Ahli perniagaan itu turut mendapati terdapat kerosakan yang dilakukan seseorang ke atas kereta miliknya di bahagian depan dan kerangka kereta sport itu semasa ia sedang dibaiki.

Orang ramai yang lalu lalang terkejut apabila melihat sekumpulan lelaki merosakkan kereta mewah itu yang sering rosak sejak dihantar kepada tuannya pada Oktober tahun lalu.

Selepas bertengkar dengan pengedar dan beberapa orang wakil kanan pengedar kereta Lamborghini, ahli perniagaan tersebut mengambil keputusan bahawa satu-satunya cara untuk melindungi haknya ialah dengan merosakkan kereta itu pada Hari Hak-Hak Pengguna Sedunia. - Agensi

Nota: sanggup kah anda lakukan begini ke atas kereta anda..?

8 comments:

siti said...

sygnya kat kete..xnak bg kt org lah..hehe..

KAMIHIDUP said...

bila hati dah kecewa. :)

cikkirahaneh :) said...

gilaa betul !

haisshh .

RuSh D said...

nie org kaya btol jer wat mcm nie...huh

khairul said...

huu..x sanggop !

blackrosehunter said...

kalau aku cabut spare part dia g jual..hehehe

Blackrose's latest entry: Smectite : Kita makan tanah..

nuf4u said...

aku tak sangguppppppppppp

Blogger said...

Quantum Binary Signals

Get professional trading signals delivered to your cell phone every day.

Follow our signals NOW & gain up to 270% per day.