Penang Route 6

Penang Route 6 Shop

klik kan ye

Tuesday, August 10, 2010

Maya, Remy nafi berdua ke Jakarta


MAYA dan Remy pada sidang akhbar teater Natrah musim kedua di Istana Budaya, Kuala Lumpur semalam.

KUALA LUMPUR - Pelakon janda Maya Karin, 31, dan aktor kacak Remy Ishak, 28, menafikan dakwaan yang mengatakan mereka dilihat bersama di sebuah pusat beli-belah terkemuka di Jakarta, Indonesia pada 1 Ogos lalu.

Menurut Maya Karin, pada tarikh itu dia berada di Alor Setar, Kedah dan pada 2 Ogos pula dia telah berangkat ke Thailand untuk menjalani pengambaran filem Ombak Rindu.

"Saya menafikan dakwaan tersebut. Ia adalah fitnah kerana pada waktu yang dinyatakan, saya dan Remy Ishak berada di dua lokasi yang berbeza.

"Pengarah filem saya, Osman Ali juga berani menjadi saksi yang saya memang berada di lokasi pengambaran pada waktu itu. Kalau tidak percaya anda boleh menghubunginya," tegas Maya ketika ditemui pada sidang akhbar teater Natrah musim kedua di Istana Budaya di sini semalam.

Maya juga mencabar agar sumber yang dinyatakan melihat dia dan Remy berdua-duaan di Indonesia tampil memberi penjelasan.

Sementara itu, Remy turut menafikan dakwaan tersebut kerana pada waktu yang dinyatakan dia sedang menjalani pengambaran di Kuala Lumpur.

No comments: