Penang Route 6

Penang Route 6 Shop

klik kan ye

Monday, August 30, 2010

Satu maut angkara kotak misteri


DI tingkat 12 Apartmen Desa Tun Razak, Kuala Lumpur tempat kotak misteri meletup semalam.

KUALA LUMPUR – Seorang suri rumah yang tinggal di tingkat 12, Blok 2, Apartmen Desa Tun Razak di sini semalam mulanya teruja apabila melihat sebuah kotak dengan dua biji limau bali berada di hadapan pintu rumahnya.

Namun keseronokannya itu bertukar curiga apabila pada kotak sebesar televisyen 14 inci yang ditemui pada pukul 8.30 pagi itu tidak bertulis apa-apa.

Suri rumah yang sangsi dengan kotak tersebut dihantar kepada keluarganya kemudian bertanya suami dan jiran-jiran mengenai perkara itu.

Namun selepas tiada sesiapa mengetahui mengenai kotak misteri itu, wanita itu cuba membukanya sebelum merasa hairan kerana terhidu bau minyak petrol.

Pemangku Ketua Polis Daerah Cheras, Supritendan Abdul Rahim Hamzah Othman berkata, wanita terbabit yang mula takut dengan kehadiran kotak itu kemudian turun ke kedai kafe siber miliknya di tingkat bawah untuk meminta bantuan pekerjanya.

“Seorang pekerja wanita dan pekerja lelaki naik dan membantu mengangkat kotak tersebut yang mahu dibawa masuk ke dalam rumah,” cerita beliau ketika ditemui di tempat kejadian semalam.

3 comments:

Shila said...

sape maut dlm kes ni??

(: syai_sharif :) said...

nape dia meletup?? :O

Affan Ruslan said...

aish, macam2, dengki punyapasal.
mintak dijauhkan