Penang Route 6

Penang Route 6 Shop

klik kan ye

Tuesday, November 9, 2010

Hasrat ragut wanita tak sampai


MAYAT penjenayah yang ditembak mati oleh anggota polis dihantar ke Hospital Tuanku Ja'afar, Seremban semalam.

SEREMBAN – Seorang penjenayah yang cuba meragut seorang wanita ditembak mati oleh polis ketika dia melarikan diri dan cuba melawan anggota polis yang mengejarnya di Kawasan Perusahaan Senawang dekat sini semalam.

Dalam kejadian pada pukul 11 pagi, lelaki yang berusia 32 tahun itu dikatakan cuba meragut seorang wanita yang menunggang motosikal seorang diri di satu persimpangan lampu isyarat di Senawang.

Bagaimanapun, tindakan suspek yang menunggang motosikal Yamaha RXZ itu disedari oleh dua anggota polis yang masing-masing menunggang motosikal.

Ketua Polis Daerah Seremban, Asisten Komisioner Saiful Azly Kamaruddin berkata, suspek yang menyedari tindakannya diperhatikan oleh dua anggota polis itu membatalkan niatnya untuk meragut dan terus memecut motosikalnya meninggalkan mangsa.

Menurut beliau, seorang anggota polis yang menunggang motosikal Modenas Kriss mengejar suspek sehingga ke Kawasan Perusahaan Senawang, kira-kira empat kilometer dari lokasi peragut itu dikesan.

“Ketika dikejar suspek beberapa kali cuba menendang motosikal anggota polis yang mengejarnya sebelum suspek kemudian berhentikan motosikalnya di tepi jalan dan melarikan diri ke satu kawasan berpaya di situ,” kata beliau di sini semalam.

Anggota polis itu juga turun dari motosikalnya dan mengejar suspek itu ke kawasan paya sambil mengarahkan lelaki itu menyerah diri.

“Namun, suspek terus cuba menyerang anggota polis itu dengan topi keledar sehingga menyebabkan tangan kiri anggota polis terbabit cedera,” kata Saiful. KOSMO

Nota : sepandai pandai tupai melopat akhirnya jatuh ke tanah juga..

5 comments:

aishah_aa said...

Pengajaran buat peragut..

Unknown said...

tupai si peragut jatuh di atas tar jua akhirnya~~~

moga kes ragut dapat dibendung la lepas nie~~~

JIKA ISLAM ITU BENAR, TEMPATKAN BILIK KU DI NERAKA

ismay said...

nasib

Ina said...

kpd peragut. insaf la. klu dh jd cam gitu x sempat nk btaubat.

azremy said...

padan muko