Home

Nuff

klik kan ye

Monday, November 1, 2010

Tunggang gajah tengok badak sumbu


BEBERAPA pelancong menunggang dua ekor gajah untuk melihat badak sumbu di pusat pemuliharaan hidupan liar Pobitora di India semalam.

GAUHATI - Beberapa pelancong menunggang gajah untuk melihat sejumlah haiwan di pusat pemuliharaan hidupan liar Pobitora, 55 kilometer ke timur Gauhati semalam.

Pusat pemuliharaan itu dibuka semalam selepas ditutup buat sementara waktu kerana musim hujan.

Pusat hidupan liar itu terkenal dengan badak sumbu India yang mempunyai satu tanduk, kerbau, harimau bintang dan musang. - Agensi..KOSMO...

Nota... kalau ada kat Malaysia kan bagus......hutan pun dah nak pupus...gajah ada,, badak sumbu belum dengar lagi la..di jumpai dalam hutan...


4 comments:

nurkaloi said...

wahhh sronok giler
duk atas gjah
tgk badak

kat Malaysia camne hutan tak pupus
asyik dok tarah hutan and gunung-ganang

thomas said...

kalau si gajah buat hal habislah kena sodok badak.

orang muo said...

pengalaman yg semestinya menyeronokkan

Nuff4u said...

memang seronok naik gajah....tapi saya belum pernah naik lagi ..