Home

Nuff

klik kan ye

Friday, June 10, 2011

Cuti sekolah ni ...Kerja Makan Kenduri je..hehe


Salam.buat semua

Cuti sekolah ni sebuk dengan makan kenduri saje...

Apa apa pun..ada yang buat kenduri secara gotong royong dan ada yang buat secara tempahan.

Bagi saya makan kenduri secara gotong royong lebih sedap dan selesa.sebab boleh makan daging gear box dan kalau ada lebih boleh bawa balik hehe.

11 comments:

Rozuan Ismail said...

wah!free je kan makan cuti2 ni

Marniey said...

hahaha..

Freaky said...

haha same la.. makan kenduri je keje. bestt

Cik Teddy said...

muak dh weh..grrr,,haha

nuf4u said...

makasih semua ye

Miecyber said...

Dah musim dia dah...

Kesan Malaria melalui hand phone
Di Mana Ada Kemahuan, Di Situ Ada Jalan...
Bangladesh VS Vietnam

saiazuan said...

sofar bru ad 1 jemputan kawin.. ~_~

khairul said...

sure badan naik nie

ummiarissa said...

tak sempat nak hadiri semua jemputan kawin...semua buat hari yang sama,jumaat sabtu dan ahad....

xjd7410@gmail.com said...

polo ralph lauren
michael kors outlet clearance
kobe shoes
toms wedges
air jordans
gucci outlet
toms shoes
ray ban sunglasses uk
adidas superstar trainers
nike trainers women
nike sb dunks
nike air max 90
toms outlet
louis vuitton
adidas nmd
coach outlet store online clearances
toms wedges
christian louboutin sale
michael kors outlet
ralph lauren outlet
gucci belts
oakley canada
nike store
vans shoes
michael kors outlet clearance
nike store
louis vuitton purses
longchamp handbags
polo outlet
chenyingying2016715

xjd7410@gmail.com said...

polo ralph lauren
michael kors outlet clearance
kobe shoes
toms wedges
air jordans
gucci outlet
toms shoes
ray ban sunglasses uk
adidas superstar trainers
nike trainers women
nike sb dunks
nike air max 90
toms outlet
louis vuitton
adidas nmd
coach outlet store online clearances
toms wedges
christian louboutin sale
michael kors outlet
ralph lauren outlet
gucci belts
oakley canada
nike store
vans shoes
michael kors outlet clearance
nike store
louis vuitton purses
longchamp handbags
polo outlet
chenyingying2016715