Home

Nuff

klik kan ye

Wednesday, June 15, 2011

Nora Elina Punya Pukulan...




Assalamualaikum.. apa khabar semua..


Huh...mengeluh pak cik kita , kat rumah..


kenapa ye...mana tidaknya..makcik makcik kita duduk depan TV tengok kisah Nora Elina..


Kakak dan makcik kita dok sembang..syok tengok gambar ni..hero dia pun hansem, si nora tu pula cun abih...yang tak tahan depa boleh ulas pulak tu..Yevoon tu jahat betul...


aku dengar buat pekak je...buat macam mana..Tahniah pada penerbit drama tu...sampai solat magrib pun lewat..huhu

8 comments:

aZIEra itu aKu.... said...

ramai sungguh yg minat cerita nie....kat wall2 fb pun masing2 post pasal cerita nie....

Aefa Aerisya said...

yelah cita ni ramai betol peminat.. tp sy xpernah tgk pun -.-

Aefa Aerisya said...

yelah cita ni ramai betol peminat.. tp sy xpernah tgk pun -.-

nuf4u said...

haha..makasih ye

hani@debumelukut said...

salam singgah di pagi hari..
Akak sorang saja di atas muka bumi Allah ni yang tak tengok drama ni kot..

Tokan said...

Cerita apa tu sampai lewat solat maghrib...banyak pahala penerbit TV yang siarkan cerita tu...

Tieyha said...

haha....tahu ta pe..kuat betol penangan nora elena..tu pasai tieyha tgk kat tonton je..ble2 leh tgk..solat maghrib pon tak lewat..hehe =)

Abu Luqman said...

drama..suami isteri yang hebat kut...
saya tengok sat je...magrib blah le

heheh