Home

Nuff

klik kan ye

Tuesday, June 21, 2011

Hanya tinggal seluar dalam

Contoh Je..hehe

SHAH ALAM – Seorang kontraktor terpaksa menempuh detik-detik cemas apabila menjadi mangsa samun dua lelaki berparang ketika memberhentikan keretanya di tepi Lebuh Raya Lembah Klang Baru (NKVE) berdekatan Tol Setia Alam di sini semalam.

Dalam kejadian pada pukul 3.45 pagi itu, lelaki berusia 32 tahun itu kerugian hampir RM100,000 setelah kereta Honda City miliknya dilarikan oleh dua penjenayah terbabit. Selain kereta, beberapa barangan seperti dua unit telefon bimbit Sony Erisson, Smart Tag, dompet berisi wang tunai RM240 dan seutas jam tangan turut lesap.

Lebih memalukan, mangsa dipaksa menanggalkan baju dan seluar sebelum ditinggalkan di tepi lebuh raya itu di Kilometer 7.1 menuju ke arah Kuala Lumpur yang jaraknya kira-kira 10 kilometer dari tempat mangsa dihampiri kedua-dua suspek itu. KOSMO

13 comments:

Nuff4u said...

macam macam cite la nie

MOK&SONS said...

perghhh..kesianya...hampeh perompak tu..nasib tak suh b***l..huh..

nuf4u said...

hehe..kesian ye

I.N.S.A.N said...

cite cm ni pun ade..kesian seyyyy

Cik Domo said...

hok aloh..ciannya...adeii...

Latest Entry: Siapa LOLA??

nuf4u said...

hehe...

Al-hafiez Apeach said...

Tragisnya..haha

shalina samsudin said...

gempak title ni :)

ammboi said...

menariknya entry ni adalah pd pic seluar dalam tu... mana ambik? kih kih kih...

syrupmasin said...

errr..gile kesian ..

Norhisham Nordin said...

sadis sungguh...

Nuff4u said...

haha makasih ye

org muo said...

peh..penyamun tarbus ni...kesian abg kontraktor