Home

Nuff

klik kan ye

Monday, June 13, 2011

Penyakit selepas kenduri


Assalamualaikum..

Selepas pergi makan kenduri , aku tak tahan dengan masakan setengah orang, sakit perut sangat la...mungkin masakannya terlampau pedas kut..
Dulu ok je..boleh makan pedas sekarangni tak bolehla.. jenis masakan itu pun satu haru,
kadang kadang kalau makan masakan ala katering atau gotong royong (bukan semua ) dagingnya dibiarkan lama terdedah , selepas di potong, mungkin itu yang sebab sakit kut..huhu

4 comments:

nuf4u said...

perut sakit ye

Rozuan Ismail said...

standard la sakit perut.cirit.haha

ummiarissa said...

biasalah tu...biasa dah kena....

CutieLiesa said...

hahahhahha,...i pun pernah kene....satu hari tu ada 2-3 rumah keje kawin semuanya sedara n best frent...nak xnk kene gak pg....lps tu 2-3 hari cherry berry....adoi!!