Home

Nuff

klik kan ye

Saturday, June 25, 2011

Jom Makan Nasi Briani


Salam semua gang blogger.

Aku buat n3 nie..sebab teringat akan makan nasi briani gam..
Mana sedap ye ..makan nasi briani gam atau makan nasi briani mamak..?.
Bagi aku makan nasi briani gam sodap juga sebab dia dah femos sebelah selatan nun...
tapi di utara ni, kalau mai Penang tak pekena...nasi briani Hamediaah di Cambel Strett tak sah bro..
Bukan nak puji mamak ni...u all tau la... Penang banyak mat saleh mai...
depa syok makan briani Penang dan pekena pasembor..Penang tu..
sekali sekal hampa mai Penang la..

11 comments:

Chegu Zubir said...

baca entry ni lapar pulaj

jom baca
Botak Kepala Utk Jadi Bomba...Prosedur @ Saje2????

shat said...

mak aih meleleh

Marniey said...

fulamak! Sedap giler,,

Freaky said...

perghh beriani.. mantapp

shalina samsudin said...

nakk ! poslaju please..hehe :D

a loqman said...

hehe..memang sodap beb

ziraziz said...

nasi beriani gam kat Anjung Warisan (Johor) paling bes..nyumm..nyummm

nuf4u said...

best best....nyummmmmmmmmmmmm

khairul said...

lapaq dh ni..dh la pagi tadi x mkn

Terbelog said...

lapa weh tgk gamba
mengancam

Bo the Nerd said...

ni yg rasa nak pi layan nasi kandar tgh2 mlm ni..isk isk

http://boisanerd.blogspot.com