Home

Nuff

klik kan ye

Saturday, February 26, 2011

Gajah Mengamuk, Kereta di Terbalikkan


SEEKOR gajah mendekati sebuah kereta yang dinaiki John dan Carina Lowers di Taman Pilanesberg, Afrika Selatan baru-baru ini.

TAMAN PILANESBERG, Afrika Selatan - Satu pasangan terselamat selepas kereta yang dinaiki mereka menjadi mangsa serangan seekor gajah jantan, lapor sebuah akhbar semalam.

Kejadian itu berlaku kerana gajah tersebut berang selepas tersilap sangka bahawa kereta itu adalah seekor gajah betina yang sedang duduk di sini, baru-baru ini.

Pasangan yang berada dalam kereta itu, John dan Carina Lowers merangkak keluar dari kereta tersebut selepas mereka melihat gajah berkenaan beredar selepas ia menterbalikkan kenderaan tersebut. - Agensi

Bergerun aku..kalau kat Malaysia macam mana ye..huhu

10 comments:

Inspirationalefeks said...

haaahahhaa .. besar gajahh

Wafiy Suzly said...

ni buat sup sedapp..

sya hassan said...

sian kat kete tue.. kompem byk mende rosak.. hihi

saiful said...

nasib baik tak mati dipijak gajah,huhu

Arpiiz said...

ish2, agaknye gajah tu pon nak tumpang sebenarnye..hehehe

a loqman said...

terima kasih semua ye

Freaky said...

besar gile gajah.. saiko2

Norgadis Labuan said...

Dasyatnya gajah...

nuf4u said...

tq freay
norgadis

[sutera kasih] said...

nsb baek kt kmpg sy xde gajah huhu