Home

Nuff

klik kan ye

Tuesday, February 1, 2011

Hakim Syarie didakwa khalwat


ADAM dan Nurul Izani berjalan keluar dari Mahkamah Rendah Syariah George Town atas tuduhan berkhalwat semalam.

GEORGE TOWN - Seorang Hakim Mahkamah Tinggi Syariah Pulau Pinang dan pasangannya dihadapkan ke Mahkamah Rendah Syariah di sini semalam atas tuduhan berkhalwat di sebuah kuarters kerajaan dekat sini pada Disember tahun lalu.

Adam Tumiran, 43, dan penasihat kewangan, Nurul Izani Md. Isa, 34, mengaku tidak bersalah ketika pertuduhan dibacakan secara berasingan di hadapan Hakim Syarie, Nik Bukhari Hashimy Nik Yahya pada pukul 10.30 pagi.

Mereka didakwa berada bersama-sama dalam keadaan yang menimbulkan syak kira-kira pukul 2.05 pagi, 5 Disember tahun lalu, di rumah nombor 18B, kuarters kerajaan negeri, Jalan Masjid Negeri.

Ulasan..Kita sering mengharapkan..semoga.hakim hakim ini berlaku adil..tapi ini lain macam pula..apa dah jadi ni..adakah ini secara kebetulan atau..,..urusan kerja...

10 comments:

Seri Bahasa said...

kalau hakim buat salah camna dia menghakimi pesalah lain ye...

LadyBird said...

xtahu nak komen camne kes camni.. sebba kite x tahu ape sebenarnya yg berlaku..

KUREKURE COMEL said...

aduuuhhh...hope kalau diorang bersalah....taubat nasuha ye...hhhmmm

nunui Joe said...

layak ke jadi kalo hakim cmtuh?

-[miracle]- said...

astaghfirullah.
hampeh punye hakim =="

ummiarissa said...

2.05 pagi..apa alasan mereka?

ummiarissa said...

2.05 pagi..apa alasan mereka?

zubir othman said...

Salam new blogger

nice blog...hehehe

jom singgah blog saya

http://zubir5588.blogspot.com
\segala komen dan cadangan adalah amat dialu-alukan...tq

Nuf4u said...

terima kasih untuk semua

Seha Hisham said...

semua org pun tak sempurna. tapi kecewa lah jugak bila dengar perkara ni, meruntuhkan kepercayaan masyarakat terhadap golongan hakim yang selama ni kita hormati sebagai pengadil dunia