Home

Nuff

klik kan ye

Wednesday, February 9, 2011

Syukran..Terima Kasih..Nuffnang


Salam buat semua..

Bukan hendak menunjuk..tapi bagi semangat pada kawan kawan..nuff bayar betul..sikit dengan banyak je...ini..kira ok la..tiap tiap bulan aku cash out...boleh bayar ..bil Streamyx aku..
Hang kawan nuff kut !!!!..dak aih..amik nama nuff4u yu je...nasib baik kompeni nuff tak marah kat aku..hehe..

31 comments:

ATikah Mustapa said...

wa....sukernya...

Myra Jay said...

Bestnyer setiap bln dpt cashout.. Pembakar semangat nie utk terus berusaha.. :)

miss epa said...

tahniah! :)

CahayaCintaIlahi said...

wah beshnyee tahniah ek ;)

nuf4u said...

terima kasih semua ye..kena cuba le..

nUmara... said...

hehe... congrates..

zaty luvlianncezzz said...

every month g cash kn?? fuyoooo..

SyafwanPosmen said...

wow, bestnye dah ada pendapatan.. saya kempen pun blom diberi huhu

ummiarissa said...

saya entah bila dapat cash out..tak cukup-cukup lagi...lagipun tak banyak masa nak mengadap komputer ni..

nuf4u said...

terima kasih semua ye..sabarlah..insyallah nanti ada la rezeki tu

fazzlies said...

best..kena ada follower riban2..baru bley dapat nie..huhu~

Adiwira said...

jgn lupa kita klik lagi banyak banyak

nuf4u said...

terima kasih
Fazzlise.. perlahan lahan la..
Adiwira : makasih ye

~~su manje~~~ said...

tahniah ..bila la agaknya su nak dapat ek....???? sedey masih sikit je earning

Encik Kamen said...

wahhhhhhhhh......bestnye.....
bleh bagi tips tak supaya dapat earning tiap bulan macam awak ni?

Nuf4u said...

apa apa pun semua kena sabar

::nuRuLaDHar:: said...

best nyeee..congrets! =)

nuf4u said...

makasih ye

Isteri Yang Comel said...

aLHAMDULILLAH REZEKI.. BESTKAN DAPAT CASH OUT

Anonymous said...

Saya rasa hairan + pelik mcm mana leh dapat duit segera tu?

Blog saya sudah dekat 2 tahun baru ada RM15.00..

Pengunjungnya tidak kurang drp 200 orang sehari..minggu lepas (1 hari) sampai 1200 orang.

tu yg saya rasa pelik.
cuba bagi sikit petuanya kirim kan ke
putera_idris@hotmail.com

Blog saya:
http://mejabulatku.blogspot.com

teratai said...

wah rezeki tu...:)

nuf4u said...

makasih semua ye

puanbee said...

jadi lah dari tk de apa2 kan...

Mohd Ballack said...

thaniah2...

http://akulah-tendou.blogspot.com

currentlife2u said...

bestnyeeee..tahniah bro..

Ejoy said...

ajo skit cam mana nak bt sampai leh dapat cek ....best tol

nuf4u said...

terima kasih
mohd ballack
currenlife2u
ejoy
puan bee

mikeon9 said...

nice la bro.. aku dah berblog bertahun pun tak pernah nak dapat payout..pasrah gile.

My recent post: Najwa Latif cetus fenomena 2011

nuf4u said...

mikeon9..

sabar ye...

Nuff4u said...

tereima kasih kepada yang menyokong saya selama ini

CikNiza said...

wahhh..besnye..blanje..hehe :p