Home

Nuff

klik kan ye

Friday, January 7, 2011

Dua pencuri kabel dibelasah


DUA pemuda yang cedera dibelasah penduduk kerana mencuri kabel telefon di Kampung Mentera, Binjai semalam.

KOTA BHARU – Angkara mencari wang cara mudah, dua daripada tiga sahabat cedera teruk dibelasah penduduk kampung ketika mereka leka mencuri kabel pada tiang Telekom Malaysia (TM) di Kampung Mentera, Binjai dekat sini semalam.

Dalam kejadian pada pukul 4.30 pagi, kedua-dua suspek yang berusia 16 dan 18 tahun terpaksa dihantar ke Hospital Universiti Sains Malaysia (HUSM) Kubang Kerian untuk mendapatkan rawatan selepas mereka mengalami luka-luka di kepala dan badan ekoran dibelasah lebih lima penduduk kampung.

Namun, seorang rakan suspek sempat melarikan diri.

Kejadian mencuri kabel pada tiang telefon itu pada mulanya disedari oleh seorang penduduk kampung selepas dia ternampak dua lelaki sedang memanjat tiang manakala seorang lagi menunggu di dalam kereta.KOSMO.

Malang Sungguh nasib mereka..kabel tak dapat...badan pula sakit kena balun....

11 comments:

ummiarissa said...

sungguh malang nasib mereka itu...supaya menjadi pengajaran kepada sesiapa yang cuba-cuba berniat jahat...tapi nasib baik tak mati..

Si Sangkar Hitam said...

huhuhu satu je nk cakap..padan muka...wakakaak

Kodet said...

mmg kna bedal la klu kntoi...itu baru di dunia...

Tips buat contest / Orang ramai join contest

Hanif said...

Ni lah padah bila mencuri...
Hanif bin Idrus Blog

misyamissyou said...

haihh..nasib baik tak mati kne pukul...

Nuf4u said...

terima kasih semua ye

RuSh D said...

pukul jer..tp jgn sampai mati nanti masuk penjara pulak ler kita...

Jieda said...

bagi saya dorang ni janganlah belasah budak-budak tu.cukuplah setakat tangkap pastu ikat dan serahkan kat polis.biarlah polis yang buat keja.bukan apa,mana la tau tiba-tiba mati ke tak ke naya.dah jadi kes lain pula.

Tuan-Belog said...

pergghh...teruk kne belasah tu der....

LadyBird said...

kesian jugak..
tapi perbuatan mereka tu menyebabkan org marah..
moga lepas pd ni xde lagi org berani curi2 ni..
carila keje..

xjd7410@gmail.com said...

celine bags
christian louboutin outlet
michael kors outlet
louis vuitton outlet stores
gucci outlet online
toms wedges
jordan 3 white cenment
ray ban sunglasses
celine handbags
polo ralph lauren
adidas outlet store
discount jordans
adidas factory outlet
giuseppe zanotti outlet
coach factory outlet
kate spade
kobe 10
cheap jordans
nike outlet store
coach factory outlet online
nfl jerseys wholesale
toms outlet
coach outlet store online clearances
michael kors handbags
michael kors outlet
authentic louis vuitton handbags
coach outlet
kate spade handbags
nike air max 90
louboutin shoes
hollister outlet
chenyingying2016715