Home

Nuff

klik kan ye

Saturday, January 15, 2011

Sebulan tinggal dengan singa


JIM JABLON dijilat seekor singa di Pusat Pemulihan Hidupan Liar Daerah Hernando, Florida baru-baru ini.

MIAMI - Seorang pemilik sebuah pusat perlindungan haiwan liar di Amerika Syarikat (AS), Jim Jablon nekad tinggal di dalam sarang singa selama sebulan kerana ingin mengumpul dana, lapor sebuah akhbar semalam.

Jablon, 42, tidur dan makan bersama seekor singa betina berusia 18 bulan, Lea selain seekor singa jantan berusia 10 bulan sepanjang bulan ini yang bernama Ed.

Dia tinggal bersama haiwan itu di dalam kurungan seluas 278.7 meter persegi dan tinggi 3.6 meter di Pusat Pemulihan Hidupan Liar Daerah Hernando, milknya di negeri Florida, AS.

"Setiap kali saya tunduk, singa-singa itu akan menerkam punggung dan mengoyakkan seluar saya, setakat ini enam seluar saya telah koyak," katanya yang mahu mengumpul dana untuk pusat penjagaan tersebut. - Agensi

Ulasan..pergh sape yang berani nak tidur ngan singa aku tak sangguppppppppppppppppp....

10 comments:

Seha Hisham said...

eh betul ke tipu? haha

misyamissyou said...

uh! sebulan..nasib bukan punggung yg koyak..serrraammm

amPuzz said...

wew...is this really ? omg ..

Myra Ayreen said...

http://myraayreenmurshemellow.blogspot.com/

Chakk Chakk ... laga laga pp dulu .. me datang Menjenguk .. sambil bace bace Entry yang very the buggy and buzz nih .. hehehe ..

hit me back okey dear ..

... said...

as salam..
gila.elok lagi tinggal dengan rakun.

0_0"

sukahaha said...

seluarnya koyak.. takkan xde luka2 hehe..

jemput sini yer
blog Matdin

Fiqah Alias said...

waaahhh!!! ngn singa..?? ish3..baikla tggai ngn kucing ka..hamster ka..huhu...

Nuff4u said...

terima kasih ye

ctpayong said...

sume binatang pun masa dia waras ok la...bila datang angin lintang dia..memang saja jadi lauk...halus ja dia ngap.

anny_riwayati said...

tantangan yang berat kalau harus tidur ma singa, mungkin belum tidur ma singan dah di tikam duluan.... he...