Home

Nuff

klik kan ye

Monday, December 13, 2010

Akibat Rasukan, ter toreh kemaluan anak

gambar hiasan je

SEREMBAN – Entah apa yang merasuk fikirannya, seorang tukang kebun sanggup bertindak di luar batasan kemanusiaan apabila dia tergamak menoreh kemaluan anak lelakinya yang berusia empat tahun dengan sebilah pisau Jumaat lalu.

Kejadian pada waktu pagi itu dikatakan berlaku di rumah yang didiami mereka di Taman Desa Dahlia, Senawang di sini.

Ketika itu, lelaki berusia dalam lingkungan 30-an tersebut dikatakan berada di situ bersama anaknya yang masih belum berkhatan. Isterinya pula sedang berpantang di rumah keluarganya di Jempol dekat sini selepas melahirkan anak ketiga mereka beberapa hari sebelum kejadian.

Selepas menoreh kemaluan anaknya, dia kemudian bertindak membawanya dengan menaiki motosikal ke rumah saudara perempuannya di kawasan berhampiran. Wanita itu dipercayai pengasuh kepada kanak-kanak itu.

Sepanjang perjalanan, kanak-kanak itu sentiasa menangis.

Sebaik meninggalkan anaknya di situ pada pukul 12 tengah hari, dia tergesa-gesa mengambil seorang lagi anak lelakinya, Mohd. Nazimi Norazmi, satu tahun, di rumah wanita itu sebelum membawanya menaiki motosikal ke Kuala Pilah. Jarak antara dua lokasi itu sejauh 22 kilometer.

Dia kemudian meninggalkan anaknya bersendirian di tempat mengambil wuduk di sebuah surau di Kampung Lanjut Manis, Kuala Pilah tanpa mencederakannya.

minta kita di jauhkan penyakit ni ye...huhu..kesian kat budak tu...tertekan kut

12 comments:

Orchid de Classy said...

Ya Allah.. mcm2 skrg nie yg terjadi.. Tak fkir pnjang..

Myaby said...

bahaya nyeh!

Nuff4u said...

terima kasih to all

Ujang9897 said...

tajuk jer dan ngeri..adoiyai..akhir zaman

Cempakamelati said...

bapak budak tu dah gila tu..kesian anak-anak dia.

Eryati said...

sewel betol la...

apek poyo said...

bkn kono rasuk...dio baru nak belajar jd tok mudim...cari duit lobih..kan musim cuti sekulah nih...ekekekekkek

Nuf4u said...

terimaksih ye

NiNa' said...

sakitnye....
cian anak~

+dieabella+ said...

gile kot..byk2 kan wat amal..sebab hati kosong sng setan nak rasuk..hoho

kak long said...

po kono eh kau jang..!
tak do akal ko kau?

LadyBird said...

kesiannya budak tu..
ayahnye ade mslh jiwa kot..
huhuhuhu.. sedihnye..