Home

Nuff

klik kan ye

Thursday, December 2, 2010

Kucing gemuk jadi sensasi


FLORENCE, Itali - Seekor kucing betina seberat enam kilogram menjadi sensasi di Internet setelah pemiliknya, Chiara Bagnoli, 28, memuat naik gambar kucing itu di laman web peribadi, lapor sebuah akhbar semalam.

Chiara memberitahu, kucing gemuk bernama Giuly yang berusia lima tahun itu mendapat perhatian pelayar Internet dari Amerika Syarikat dan Sepanyol.

Kucing yang dibeli di sebuah kedai haiwan itu tidak kuat meragam.

Kucing itu sentiasa mengekori ke mana sahaja Chiara pergi seperti tabiat seekor anjing.

"Ia agak suka bermain tetapi sangat pemalas. Ia suka bersiar-siar dan memeluk pokok," kata Chiara. - Agensi

Comel ye kucing tu...kucing dekat rumah aku ..semuanya kurus kurus...

20 comments:

♥..cik_mas..♥ said...

ha ah...kat tempat kita kucings ume kurus2 ek...mcm x cukup zat..huhu... yg kat pic 2 terlebih zat lah pulak... :)

yunNs Chronicles said...

ape de bg makan gaknye ye?

Nuf4u said...

tak tahulah..ap dia makan ye

pN.rOs said...

sian plak la tgok that kucing...
mmg tgok cam comey tp cian lak tgok dia bawak badan heheh

Aretikz said...

Jangan jak obesiti nanti.. hehe~

nunui Joe said...

garangnya muka..huhu

☆aDihAys☆ said...

mst brt nk angkat..

~aiERA~ said...

ADOIH!! BESTNYA KUCING NI!! GERAM NK PLOK!!HAHAHA..

~aiERA~ said...

ADOIH!! BESTNYA KUCING NI!! GERAM NK PLOK!!HAHAHA..

suka_haha said...

ingatkan garfield td hehe... jom komen sini lak hehe

Nuf4u said...

terima kasih semua ye

nora said...

uikss gemuknye

touya said...

Kucing tu obesiti kot ?

casuarina equisetifolia said...

comel nye kucing!!!!!!nk cubit boleh x.....huhuhu geram nye.....

Cik Liyana said...

comeynya!! gemukkk comeyl tapi makanan dia...adehhh abis duit!

TERBARU : CUTI SEMESTER NI KITA KAHWIN TAU !

Nuf4u said...

kucing ni pasti makan kuat ye.hehe

cik miera said...

comelnye kucing demok... ^_^

AIRA IRANA said...

agak2 ada diabetis tak kucing comei tu.. ~_~

Abu Luqman said...

cik miera : seronok tengok kucing comel ye:

Ara Irana : kucing tu gemok je...

Matika Love said...

ala comel nya kucing ni...