Home

Nuff

klik kan ye

Sunday, December 12, 2010

Angkara cinta tiga segi


Gambar Hiasan je

KUALA LUMPUR – Misteri kehilangan seorang anggota polis berpangkat koperal sejak sebulan lalu kini terjawab dan dipercayai angkara isterinya sendiri.

Semuanya terbongkar sejak beberapa hari lalu apabila polis mendapati seorang pesakit tidak dikenali di wad kecemasan Hospital Slim River, Perak rupa-rupanya koperal yang dilaporkan hilang itu.

Mangsa dipercayai ditinggalkan di luar wad kecemasan itu oleh satu pasangan yang menaiki sebuah kereta Proton Iswara Aeroback kira-kira pukul 5 pagi pada 11 November lalu.


Ketua Polis Daerah Gombak, Asisten Komisioner, Abdul Rahim Abdullah (gambar) berkata, ketika ditemui, mangsa yang sebelum ini bertugas di salah sebuah balai polis di Gombak di sini berada dalam keadaan hilang ingatan dipercayai akibat dipukul teruk di kepala.

Mangsa yang berusia dalam lingkungan 20-an turut mengalami kecederaan di kaki disyaki dipukul seorang suspek berusia 27 tahun yang dikatakan kekasih kepada isterinya.

Polis percaya pasangan yang meninggalkan mangsa di hospital berkenaan adalah isteri mangsa dan kekasih wanita itu selepas mereka panik melihat mangsa cedera parah.

“Selepas itu, isteri mangsa membuat laporan polis mendakwa suaminya hilang pada 12 November lalu selepas lelaki itu keluar dari rumah di Rawang.

“Bagaimanapun, polis mengesyaki sepanjang tempoh mangsa hilang, berlaku pergaduhan antara mangsa dengan suspek lelaki sehingga menyebabkan mangsa cedera parah,” katanya ketika dihubungi Kosmo! Ahad semalam.

Macam macm sekarang ni..dah ada suami nak cari kekasih pulak...si suami pulak ..ada yang menggatal..nak tambah koleksi isteri pula ye...bukan sini..tempat lain ye...

8 comments:

Zana :) said...

ada harapan nak jadi pembaca berita XD

immukmin said...

sesungguhnya..azab Allah amat pedih kepada wanita yg menderhakai suami..nauzubillahhiminzaliq..

sYafIk-wAy said...

pergi neraka lah gamaknya isteri tuh , kecuali lah dye mintak ampun ngan suaminya tuh . itupun kalau suami dye ingt lagi .

Miz CanisTaL said...

ciss bengong punya bini..

Cempakamelati said...

Hmmm tak tau la apa nak jadi ngan orang-orang pelik zaman sekarang ni..jahat betul isterinya tu buat suami camtu.

Eryati said...

eii..macam2 la...keji sungguh pempuan tuh

LadyBird said...

mcm2.. kenapa xleh setia dengan suami sendiri..
bodoh tul perempuan tu..
yg halal ade yg x halal jugak yg die nak..
kalau xmenyintai kenapa mengahwini.. pelikla manusia ni..

xjd7410@gmail.com said...

celine bags
christian louboutin outlet
michael kors outlet
louis vuitton outlet stores
gucci outlet online
toms wedges
jordan 3 white cenment
ray ban sunglasses
celine handbags
polo ralph lauren
adidas outlet store
discount jordans
adidas factory outlet
giuseppe zanotti outlet
coach factory outlet
kate spade
kobe 10
cheap jordans
nike outlet store
coach factory outlet online
nfl jerseys wholesale
toms outlet
coach outlet store online clearances
michael kors handbags
michael kors outlet
authentic louis vuitton handbags
coach outlet
kate spade handbags
nike air max 90
louboutin shoes
hollister outlet
chenyingying2016715